sobota, 3 maja 2014

Moje osiemnaste urodziny

Zeszła sobota była dla mnie wyjątkowym dniem, ponieważ obchodziłam swoje osiemnaste urodziny. Po południu ten czas spędziłam w restauracji z przyjaciółmi. Na ten kwietniowy dzień wybrałam błękitną, koronkową sukienkę, opaskę z perłami i perły również w biżuterii, 2 paski, brązową kopertówkę i buty także w tym kolorze. Fryzurę starałam się wystylizować na lata 50 - pin up.
Oto kilka zdjęć z mojego przyjęcia


Z Patrycją i Moniką
Z Paulinką
opaska- handmade
biżuteria- pożyczona od mamy
sukienka- bez nazwy
biały pasek- bez nazwy
brązowy pasek- second hand
kopertówka- pożyczona od mamy
buty- bez nazwy

10 komentarzy:

  1. Jesteś moją inspiracją!

    Dziękuję Ci za Twoje fachowe porady

    Proszę o częstsze umieszczanie Twoich wpisów i pięknych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Postaram się częściej dodawać nowe posty :) .

      Usuń
  2. jestes chetna na wspolna sesje? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie wiadomość to porozmawiamy ;) .

      Usuń
    2. to gdzie napisac? ;>

      Usuń
    3. Do góry po prawej stronie bloga znajduje się formularz kontaktowy.Tam możesz do mnie napisać :)

      Usuń
  3. swietny makijaz! wszystko robisz sama?

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznaa *.* Kiedy nowy post? ;>

    OdpowiedzUsuń